loading...

چاق چاقی

چیکار کنم صورتم گرد بشه برای خرید قرص چاق کننده صورت با جوابدهی یک هفته ای نمونه اصلی از نمایندگی با قیمت فقط120 هزار تومان با ارسال رایگان به سراسر کشور با شماره 09366583907 با واتساپ پیام دهید

آنلاین بازدید : 5166 نظرات (0)

چیکار کنم صورتم گرد بشه

برای خرید قرص چاق کننده صورت با جوابدهی یک هفته ای نمونه اصلی از نمایندگی با قیمت فقط120 هزار تومان با ارسال رایگان به سراسر کشور با شماره 09366583907 با واتساپ پیام دهید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
نتایج وب

خانم هایی که صورت کشیده و لاغر دارید....بیاین اینجا تا ... - ...
www.2nafare.com › question › خانم-هایی-که-صورت-کشیده-و-لاغر-دار...
۹ خرداد ۱۳۹۳ - و نمیدونم سبک آرایش-مدل مو و نحوه شال سر کردنم چطوری باشه ک از کشیدگی صورتم کم کنه و اونو یکمی پرتر نشون بده. ازتون میخوام که تجربیات و ...

صورت کشیده خشگله یا گرد؟ | تبادل نظر نی نی سایت
www.ninisite.com › discussion › topic › صورت-کشیده-خشگله-یا-گرد
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - بچه ها صورتم کشیده و لاغره چیکار کنم چاق بشه دماغمم بزرگه اگه نظری دارید خاهشا کمک کنید ؟

چیکار کنم صورتم پر بشه؟ | تبادل نظر نی نی سایت
www.ninisite.com › discussion › topic › چیکار-کنم-صورتم-پر-بشه
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - الانم خیلی زشت شدم چون خیلی لاغر شدم و صورتم لاغر ش. ... چیکار کنم صورتم پر بشه؟ ... چیکار کنم یک چاق شم مخصوصا صورتم؟ ... عزیزم من صورتم گرد کامل نیست یه جورایی کشیده هستش واسه همین وقتی لاغر میشم خیلی تو چشه.

رفع لاغری صورت با ۸ کلید جادویی - برترین ها
www.bartarinha.ir › news › رفع-لاغری-صورت-با-۸-کلید-جادویی
۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ... خمیر کردن این مغز‌ها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ... سلام ممنون ازراهنماىى هاتون دعاکنىد اىشالا صورتم جاق بشه ... اقا من صورتم یهوی لاغر شد الانم شبیه یه معتادد موادی شدم بگین چیکار کنم.

۱۰ فرمول طبیعی برای چاق شدن صورت - YJC
www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
۲۸ دی ۱۳۹۶ - سلام باشگاه رفتم دوازده کیلو کم کردم صورتم شل ولاغر شده چیکارکنم. زهرا ... من قرص لاغری خوردم لاغر شدم چکار کنم صورتم چاق بشه. ویدا.

چطور در طول یک هفته صورتمون تپل تر بشه؟ - زیباکده
www.zibakade.com › Topics › چطور-در-طول-یک-هفته-صورتمون-تپ...
چطور در طول یک هفته صورتمون تپل تر بشه؟ ... خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. ... Fatten Face راه هایی برای چاق کردن صورت و گونه ... در این مقاله راههایی طبیعی برای چاق تر شدن گونه ها/صورت و همچنین راههای درمانی برای این منظور بیان می کنیم.

چگونه صورتی چاق و تپل و گونه های برجسته داشته باشیم؟
www.beytoote.com › attire › cuticle › chubby5-prominent-species
در ادامه روشهای طبیعی و روشهای فیزیکی برای چاقتر کردن گونه ها را ذکر می کنیم. قسمت اول: روشهای طبیعی 1.انجام ورزشهای مخصوص صورت شما می توانید با استفاده از ...

تپل شدن و چاق کردن صورت با ورزش - عصرعلم
www.asreelm.com › سبک زندگی › تناسب اندام
۱۱ آذر ۱۳۹۱ - من 27سالمه صورتم لاقر وچروکی شده چیکار کنم؟ ... س من تازه متوجه شدم که با تمرین میشه صورت تپل بشه خیلی ها گفتن تاثیر گذاشته بعضی ها ... معجزه نداره که مثلا یکی که ارثی گونه های کشیده داره رو به صورت گونه های گرد دربیاره

برای پر شدن صورت چه کار کنیم ؟! | انجمنهای پرشین تولز
forum.persiantools.com › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
۱۶ تیر ۱۳۹۱ - من چون خیلی ورزش میکنم صورتم احساس میکنم کلی لاغر شده .. چی کار... ... تا یکم بافت چربی توی بدن جمع بشه و مقداری از اون هم توی پوست صورتت ...

من صورتم لاغر و کشیده است می خواهم تپل و گرد بشود باید ...
www.alodoctor.com › question › search › تپل-و-گرد-شدن-صورت
۶ فروردین ۱۳۹۴ - من صورتم لاغر و کشیده است می خواهم تپل و گرد بشود باید چکار کنم. پاسخ: کاربر گرامی ، پرسش شما پیش از این در سامانه الو دکتر پاسخ داده شده ...
جستجوهای مربوط به چیکار کنم صورتم گرد بشه

چیکار کنم صورتم تپل بشه

صورتم کوچیکه چیکار کنم

چیکار کنم صورتم پر بشه

چیکار کنم صورتم چاق شه نی نی سایت

چگونه صورتم را چاق کنم

چگونه صورت کشیده را گرد کنیم

صورتم خیلی لاغره

چیکار کنم گونه هام برجسته بشه

چیکار کنم صورتم گرد بشه

چیکار کنم صورتم گرد بشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 3,258
  • بازدید کلی : 108,865